Transportskador
Vi på S.A.N Classic Parts AB tar ansvar för varor som har skadats eller kommer bort i transporten. Om du upptäcker att varan är skadat i transporten eller på något annat sätt så måste du kontakta oss inom en rimlig tid, dock inom 2 månader. Upptäcker du att varan är skadad på något sätt så kontakta vår kundservice på 070-5995657.
Byte och returer
Är du inte nöjd med något du beställt har du 14 dagars ångerrätt (Detta gäller ej special beställningar tex. klädsel.) efter det att du mottagit varan, förutsatt att varan inte varit använd. Du står själv för returportot när du skickar tillbaka en vara.
Reklamation
Om en vara är felaktig eller felexpedierad ska du så snart som möjligt kontakta info@norinschevy.se och ange felet, så får du information om hur du ska gå tillväga. Vi står för kostnaden vid dessa returer. Transportskada ska anmälas till utlämningsstället så snart skadan upptäcks.
Övrigt
Vid eventuell tvist kommer S.A.N Classic Parts AB att följa allmänna reklamationsnämndens rekommendationer och svensk lag.
Kundservice
Vid eventuella frågor eller för mer information, kontakta:
S.A.N Classic Parts AB
Industrigatan 12 59933 Ödeshög